miercuri, 28 ianuarie 2009

Sesiune?

Sesiune? Nimic interesant. Cand suntem in liceu, ne plangem ca nu ne mai place si ca vrem sa fim mari, la facultate. Avem impresia ca acolo este viata mai usoara. BULLSHIT!
De ce sa nu recunosc, si eu am crezut la fel. A fost frumos pana acum vreo 3 saptamani, cand a inceput presesiunea. Presesiunea e mai "a dracu" decat sesiunea propriu zisa. Esti inglobat de teste si verificari si nu stii ce sa faci ca sa o scoti la capat. Presesiunea trece, dar incepe "student`s worse nightmare", adica sesiunea.
La noi a inceput mai repede. Teoretic, 3 examene nu inseamna nimic. Cei de la Poli sau de la Medicina ar fi invidiosi pe noi. Doar 3 examene, dar al naibii de multa materie de invatat. La ITC, primul examen dat, a fost relativ lejer fata de restul. Dar eu, perfecta in imperfectiunea mea, am picat.(desigur) Am fost 3 aiuriti in grupa 5 care nu au reusit, din diferite motive, sa treaca cu brio primul examen din sesiune. Nu-i nimic, ne place de Petcu motiv pentru care dorim sa-l vedem si in toamna.
TR? Muuuulta materie, muuuulte aberatii, muuuulte batai de cap, muuuulte "indeobste" si "intuitiv-empiric", dar un examen relativ usor. Sunt sigura ca de data asta trec. :)
IRP? No worry for me. Sunt restantiera dinainte sa inceapa sesiunea si presesiunea. Asa cum ne-a obisnuit invatamantul romanesc, situatiile in care esti pus sunt de tot rasul. Nu am fost anuntati de conditiile in care putem intra in examen decat acum o saptamana, cand era deja prea tarziu. Din cauza unui mic 4 la un test lejer(test la care cu o zi inainte am luat 9), scumpa doamna profesoara nu doreste sa ma bage in examen. Insa cei care nu au dat acel test, au totusi ocazia de a incerca sa treaca acest examen. Copiii constiinciosi care mai vin la scoala si mai si invata din cand in cand nu sunt bagati in seama, pe cand cei mai "chiulosi" da. Dubios.
Va urez oricum bafta tutoror! Studenti din toata tara, fiti mai distantati de facultate si invatati atunci cand trebuie! Relax, ca asta e solutia!

Niciun comentariu: